Jump to content

Photo

Hackers

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Colum

Colum

Veteran

• Veteran
  • 54 posts
  • LocationThe Netherlands

Posted 12 September 2013 - 09:31 AM

Elke dag kom je wel hackers tegen in b.v. BG soms meerdere malen per dag, en altijd Horde.
Ben zelf met Alliance dat nog niet tegengekomen, het is frusterend spelen er wordt wel soms gerapporteerd maar wordt er ook echt iets aan gedaan.
En als dat zo is waarom doen die spelers dat dan en ze blijven terugkomen, of is het zo dat ze steeds op een andere naam komen, ik begrijp dat niet echt.

#2 EasterEgg

EasterEgg

Heroic

• Member
  • 419 posts

Posted 12 September 2013 - 09:41 AM

Elke dag kom je wel hackers tegen in b.v. BG soms meerdere malen per dag, en altijd Horde.
Ben zelf met Alliance dat nog niet tegengekomen, het is frusterend spelen er wordt wel soms gerapporteerd maar wordt er ook echt iets aan gedaan.
En als dat zo is waarom doen die spelers dat dan en ze blijven terugkomen, of is het zo dat ze steeds op een andere naam komen, ik begrijp dat niet echt.

Admins kijken bijna nooit op het forum. Bannen misschien twee keer per maand. Vervolgens zetten de hackers met 50 donate points hun character op een ander account en bingo, ze kunnen weer verder. Tot zover de punishment voor hackers.

#3 Colum

Colum

Veteran

• Veteran
  • 54 posts

Posted 12 September 2013 - 12:25 PM

Dat verklaard een hoop, maar het blijft niet leuk, dus we zullen ermee moeten leven.

#4 EasterEgg

EasterEgg

Heroic

• Member
  • 419 posts

Posted 12 September 2013 - 01:41 PM

ik ben er al bijna sinds het begin. je moet er maar mee leren leven. al blijf ik ze tot op de dag van vandaag reporten.  ;)

#5 Shiroken

Shiroken

Legendary

• Member
  • 1642 posts
  • LocationBelgium

Posted 13 September 2013 - 09:23 PM

idd, zoals al gezegd is, alhoewel ze niet bannen 2maal per maand. meer 4maal ieder week kijken ze 1 keer het cheater / hacker section na.
Maar het is algemeen bekend, als je gepakt wordt dat ze hun char's overzetten naar een ander account. en weer hetzelfde blijven doen.
Ik heb al eens gezegd dat ze beter die optie kunnen weglaten, dan merken hackers tenminste hun straf.
Maar ze hebben hier toen gewoon over gelezen want, extra DP betekend extra geld, dus ja beter economieflow zeggen ze dus.

Ik ben er ook al vanaf het begin en ik ken maar enkele die echt een perm ban hebben gekregen waarbij hun account effectief een lock had gekregen, dat ze die dus niet terug konden krijgen door te donaten.

Kijk maar naar crowlley (of hoe je het ook weer schrijft)

#6 Colum

Colum

Veteran

• Veteran
  • 54 posts

Posted 14 September 2013 - 07:06 AM

Ok, ik zal me niet meer boos maken en het gelaten ondergaan.
Maar nog 1 opmerking, ik heb jaren bij Dutchwow gespeeld en daar werd ook geband, op IP adres als ik mij niet vergis, en die zag je ook niet meer terug.
Prettig dat jullie reageren.

#7 Shiroken

Shiroken

Legendary

• Member
  • 1642 posts
  • LocationBelgium

Posted 14 September 2013 - 07:21 AM

Ok, ik zal me niet meer boos maken en het gelaten ondergaan.
Maar nog 1 opmerking, ik heb jaren bij Dutchwow gespeeld en daar werd ook geband, op IP adres als ik mij niet vergis, en die zag je ook niet meer terug.
Prettig dat jullie reageren.

Dan ben je verkeerd.
Eender hoe als we op IP zouden bannen, is zeer makkelijk te omzeilen.
Je hebt een statisch IP-adress.
Wat wilt zeggen als je je modem uit het net trekt, en terug stroom geeft, krijg je een ander IP-adres als eerst.
Dus heb je plotseling een random ander persoon geband zonder reden.
Alsook een VPN-network / proxy kan hiervoor gebruikt worden.

Daarom dat we niet op IP bannen, maar op email and username