Jump to content

Photo

transfer

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 brains2025

brains2025
  • Member
  • 6 posts

Posted 11 October 2013 - 07:07 PM

is het mogelijk om een transfer realm te maken heb in ragnaros nogal vij veel donation gedaan op verschillende chars op ander account (kan niet inloggen op forum met ander) zou wel welkom zijn donations zijn niet gratis of maak een gratis trasfer aan zodat spelers in ragnaros naar monster kunnen zijn ik kan niets doen op ragnaros realm door zo weinig spelers is niet leuk om dan in te loggen

aub doe er iets aan

#2 EasterEgg

EasterEgg

Heroic

• Member
  • 419 posts

Posted 13 October 2013 - 08:20 AM

is het mogelijk om een transfer realm te maken heb in ragnaros nogal vij veel donation gedaan op verschillende chars op ander account (kan niet inloggen op forum met ander) zou wel welkom zijn donations zijn niet gratis of maak een gratis trasfer aan zodat spelers in ragnaros naar monster kunnen zijn ik kan niets doen op ragnaros realm door zo weinig spelers is niet leuk om dan in te loggen

aub doe er iets aan

De kwestie van een realm transfer is al een tijdje gaande van ragnaros naar monster. Ik hoorde dat in de komende weken hier meer duidelijk over wordt. Ik zou als ik jou was gewoon een charactertje alvast levelen op monster, het kost niet heel lang om de 85 te krijgen, op die manier kan je tot de transfer nog even spelen met andere mensen i.p.v in je eentje op ragnaros rond te lopen.

#3 Shiroken

Shiroken

Legendary

• Member
  • 1642 posts
  • LocationBelgium

Posted 16 October 2013 - 07:00 AM

idd zoals gemeld,
hierover komt er in de loop van de week / maand meer info.
Alhoewel ik hoop dat dit niet gaat gebeuren, door de reden dat er toen ragnaros gelaunched werd er veel redelijk wat money bugs waren, en ik ken veel mensen die een guild hebben gemaakt om alle DS trash in te kunnen steken, dure mats, en alts alts alts voor al dat geld.
als dit dan in monster terecht gaat komen dan gaat de huidige OP economie naar de filistijnen als je me snapt.

dus ben ik voorstander van die toons van al hun geld te strippen dat dit gewoon niet kan gebeuren.

en voorlopig zou ik dan ook een toon maken op monster, je bent in 3 uur naar level 80, en dan nog een uurtje / 2 voor leven 85 te worden. dus das voor de meeste mensen die gamen een dag / 2

en met je account waarmee je niet op het forum komt is niets aan te doen, helaas heb ik dit ook.
dit komt omdat het forum er nog niet was (de koppeling van nieuw account naar forum) waarbij je de melding krijgt een nieuw account te maken..

#4 brains2025

brains2025
  • Member
  • 6 posts

Posted 17 October 2013 - 12:15 PM

heb ondertussen al een dk lvl 85 volledig valor en dps van een dk is echt wel slecht ben ga begingen met een mage alleen nog wat jp voor vlugger te lvlen

#5 Shiroken

Shiroken

Legendary

• Member
  • 1642 posts
  • LocationBelgium

Posted 17 October 2013 - 12:26 PM

heb ondertussen al een dk lvl 85 volledig valor en dps van een dk is echt wel slecht ben ga begingen met een mage alleen nog wat jp voor vlugger te lvlen

DK's zijn momenteel redelijk broken, underpowered, etc..

#6 snakepitsolidus

snakepitsolidus

Heroic

• Veteran
  • 266 posts
  • LocationMEXICO

Posted 18 October 2013 - 10:19 AM

I apologize for intruding in this fórum but that I have to start over three years on this server I have over 20 characters to Ragnaros and cost me time, donations and effort and want to transfer and I'm not the only and with all due respect I think it's fair that we transfer

#7 Shiroken

Shiroken

Legendary

• Member
  • 1642 posts
  • LocationBelgium

Posted 18 October 2013 - 12:54 PM

I apologize for intruding in this fórum but that I have to start over three years on this server I have over 20 characters to Ragnaros and cost me time, donations and effort and want to transfer and I'm not the only and with all due respect I think it's fair that we transfer

Engels in nederlandse community, seems legit...

#8 Polaro1d

Polaro1d

Veteran

• Member
  • 72 posts

Posted 03 November 2013 - 02:55 PM

Ik zie die transfer inmiddels niet meer gebeuren.. helemaal kijkend naar afgelopen tijd -_-

Eerst word de transfer aangekondigd en vervolgens worden er events op ragna gehouden en ook die in-st-an-d 85 actie, nogal tegenstrijdig als je 't mij vraagt. Ik verwacht echt niet veel van admins maar dit is toch wel erg karig (alleen al qua info)..

edit: srsly.. in-st-and 85 not alowed?

#9 Shiroken

Shiroken

Legendary

• Member
  • 1642 posts
  • LocationBelgium

Posted 03 November 2013 - 06:47 PM

voor zover ik weet is nog nooit aangekondigd dat er een realm transfer zou zijn.
Alleen toen van monster --> Ragnaros

#10 Polaro1d

Polaro1d

Veteran

• Member
  • 72 posts

Posted 03 November 2013 - 10:34 PM

Ik had het over dit topic; http://forum.monster...p?topic=65448.0

I'm sorry, but I can't say correct date. If we'll have got
informations about the transfer, you can read that on our webpage and facebook page!
Thanks for your patience!

Natuurlijk is het discutabel of dit echt nieuws is of niet, maar het komt op mij over dat er een transfer in de planning staat (ooit..)

#11 Shiroken

Shiroken

Legendary

• Member
  • 1642 posts
  • LocationBelgium

Posted 04 November 2013 - 07:18 PM

well makkelijk uit te leggen.

de "soon"definitie van blizzard die monster wow jammer genoeg nastreeft.

As defined by Blizzard Entertainment: "Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon."

in de case of monster wow, kan dit makkelijk nog een jaar of 2 aanslepen

#12 Polaro1d

Polaro1d

Veteran

• Member
  • 72 posts

Posted 04 November 2013 - 08:01 PM

Dat is ook wel waar ik onderhand van uit ga, ben een tijdje terug dan ook opnieuw begonnen op monster. Neemt niet weg dat het wel erg karig is om mensen op deze manier 'valse' hoop te geven. Het zal veel gezeur / boze mensen schelen als ze wat meer eerlijker over dit soort info, weet iedereen waar hij of zij aan toe is..

#13 Shiroken

Shiroken

Legendary

• Member
  • 1642 posts
  • LocationBelgium

Posted 04 November 2013 - 08:13 PM

tja, dat hebben we wel vaker gezegd, maar ze luisteren zelfs niet echt naar ons forum mods.. dusja dan vinden ze het raar dat sommige mods het al geen moer meer kan schelen