Jump to content

Photo

Velkommen til MonsterWoW

• This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1 Zyrq

Zyrq

Heroic

• Member
  • 513 posts
  • LocationDenmark

Posted 05 January 2012 - 11:22 PM

Davs & velkommen til MonsterWoW.

Da vi nok ikke har særligt mange danske medlemmere her på forumet syndes jeg da "vi skulle tage os lidt sammen" så komme ind i kampen og få fyldt vores dejlige forum her :)
Rar tanke ikk.. men før vi begynder på dette så synes jeg du skulle tage at læse de tre næste linier, evt læs dem to gange :)

1#Jeg vil ikke se unødig spam/flame her!

2#Hvis I ikke kan styre det, vil det få konsekvenser.

3#Vi er her for at have det sjovt, ikke for at svine hinanden til og ødelægge det for andre.

Mange tak fordi du ville være så rar at læse dette.
Enjoy MonsterWoW

Zyrq

Som de fleste nok har lagt mærke til er Zyrq ikke moderator mere. Hvis nogle har et spørgsmål så skriv på forumet (Q/A) eller skriv til en moderator.

PS Besøg lige Dagens Citat! eller Dagens Digt

Tag også et kig på Monster-wow's regler og generalt info (det står på engelsk, så hvis nogle har nogle problemer med at forstå noget af det, så send en PM)

[b]Alle vores guides er placeret her

#2 Zyrq

Zyrq

Heroic

• Member
  • 513 posts
  • LocationDenmark

Posted 15 January 2012 - 05:31 PM

Alle indlæg I det danske forum vil blive løbende blive tjekket for urelevant info, relevant info vil blive 'stickiet' og er blevet gjort siden jeg oprettede det Danske Community sted. Gør mit bedste for at hjælpe med danskernes problemer, og I er altid velkommen til at lægge en besked I min indbakke så skal jeg svare hurtigst muligt.

Yours Truly
~ Xenius

Det sjovt du siger det eftersom de kan kontakte mig alle hver dage uden problemer hvis de har et spørgsmål eller noget andet.
før du loggede på i dag havde du ikke været online siden D 17 June 2011.

vh, Zyrq