Jump to content

Photo

heb DP net gekregen

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 brains2025

brains2025
  • Member
  • 6 posts

Posted 12 October 2013 - 01:38 PM

Heb 2 keer met telefoon betaald maar heb 2x170dp niet gekregen dit kost 8.5x2=€17
Heb al mail gestuurd naar headadmin maar geen response

#2 EasterEgg

EasterEgg

Heroic

• Member
  • 419 posts

Posted 13 October 2013 - 08:19 AM

Heb 2 keer met telefoon betaald maar heb 2x170dp niet gekregen dit kost 8.5x2=€17

De communicatieve vaardigheden van de admin laten "wat" op zich weten. Hierbij bedoel ik met "wat" maanden, wat je misschien kan proberen is naast de mainadmin ook een berichtje te sturen naar Honey, volgens mij kan zij niet deze zaak afhandelen maar is het wel makkelijker voor haar om in contact met de mainadmin te komen. Succes  :P

#3 Shiroken

Shiroken

Legendary

• Member
  • 1642 posts
  • LocationBelgium

Posted 16 October 2013 - 06:53 AM

De communicatieve vaardigheden van de admin laten "wat" op zich weten. Hierbij bedoel ik met "wat" maanden, wat je misschien kan proberen is naast de mainadmin ook een berichtje te sturen naar Honey, volgens mij kan zij niet deze zaak afhandelen maar is het wel makkelijker voor haar om in contact met de mainadmin te komen. Succes  :P

je kan ook altijd contact opnemen met mij, waarop ik je zal proberen te helpen.
inderdaad het duurt een tijdje eer ze op de donate mails gaan kijken +48uur sowieso.
Maar als je me de info geeft zal ik het melden.

Account waarmee je gedonate hebt.
dan met welke service je gebeld hebt / gesms't hebt

en dan kan ik al wat aan de slag gaan hiermee

groeten,
Shiroken

#4 brains2025

brains2025
  • Member
  • 6 posts

Posted 17 October 2013 - 12:16 PM

heb contact opgenomen met uitbetaling instancies via telefoon en ze zeggen dat dit niet wordt aangerekend ben beniuwt naar de factuur :P